Header Ads

Terperangkap 2 Jam, Apa Yang JuruTerbang Ini Lakukan Pasti Tidak Dapat Dilupakan Oleh Penumpang


Apa nak buat jika kapal terbang dipenuhi dengan penumpang yang kemarahan selepas terperangkap di dalamnya selama dua jam?

Pada pukul 2 petang, penerbangan Delta hari Selasa dari Philadelphia ke Atlanta terkandas di landasan Knoxville untuk beberapa jam selepas cuaca di Georgia menghalang mereka untuk mendarat. Penumpang yang terperangkap di dalam pesawat terkejut apabila kereta bagasi sarat dengan Pizza Hut keluar dari lapangan terbang dan ditarik ke atas pesawat mereka.

Penumpang bernama Khoury Ashooh terbang bersama isteri dan anak perempuan berusia empat tahun. Sepanjang terperangkap dia sempat mengambil beberapa gambar sepajang dua jam setengah berada di dalam pesawat. “Kami berlegar-legar di ruang udara kemudian kapten tersebut mengalihkan penerbangan ke Knoxville kerana ribut melanda Atlanta.”

Namun bukan itu sahaja penerbangan yang dapat layanan Pizza Hut tetapi juga penerbangan Delta dari Ohio, Illinois dan Mississippi juga disajikan pizza oleh syarikat penerbangan itu menurut tweet penumpang.



Ternyata, semua penumpang gembira dengan apa yang pihak Delta dan kapten tersebut lakukan untuk menggembirakan para penumpang. Ramai antara penumpang yang memuat naik status di laman sosial memuji Delta dan apa yang telah dilakukan untuk mereka. 

GG Captain! Salute~



No comments

Powered by Blogger.