Header Ads

10 Fakta Mengenai MH370 dan MH17 Yang Selama Ini Disorok US dan Ukraine

Adakah benar USA Dan Ukraine bertanggungjawab sabotaj pesawat Malaysia MH370 dan MH17? Mungkin ya berdasarkan 10 fakta USA dan Ukraine rahsiakan kes kemalangan pesawat Malaysia, sehingga ke hari ini USA dan Ukraine masih gagal menjawab segala persoalan seperti yang di nyatakan Azahar Zanudin di halaman facebook milik beliau.

10 fakta USA dan Ukraine rahsiakan dan gagal menjawab soalan tentang kes kemalangan pesawat Malaysia MH370 dan MH17 dari dunia:




1- Siapa penumpang warga Ukraine Oleg Chustrak Dan Sergei Deinka MH370. 2 penumpang ini askar Ukraine mempunyai rekod jenayah agent CIA pernah cubaan bunuh president Angola, bom balai polis Bab Azure, jual senjata haram Al-Qeeda dan lain-lain kes. Apa mereka buat datang ke Malaysia hingga hilang MH370.

2- Pencarian MH370 di tempat yang salah. Pasukan SAR membuang masa mencari MH370 di laut Vietnam sedangkan radar sudah menunjukan pesawat itu berpatah balik menuju pulau Andaman ke Utara. MH370 dalam masa 5 jam sudah melepasi sempadan Pakistan selepas hilang hubungan dengan menara kawalan. 4 jam lagi tambahan MH370 sudah boleh sampai Ukraine.

3- Jika missile musnahkan MH370 akan dapat di kesan oleh isyarat radar dan satellite. Surat sulit NASA di pintas Intelligence Russia bertarikh 24hb March 2014. Dari Pamela N Phillip, chief FOIA kepada Orly Tait NASA membuktikan NASA tahu ke mana perginya MH370. Kenapa NASA merahsiakan lokasi berakhirnya MH370?

4- Siapa David LIoyd Stern? Agent CIA USA menyamar bekerja di media Antarabangsa Global post dan BBC. Perbualan telefon beliau telah di pintas Intelligence Russia rancangan sabotaj pesawat Malaysia dengan ketua SBU Ukraine.

5- Surat sulit Kementerian Luar Australia Julie Bishorp di pintas intelligent Russia. Rancangan hapuskan bukti kes MH17. Adakah anda masih mempercayai penjenayah Australia kononnya MH370 jatuh di laut Hindi?

6- Siapa Igor Kolomoisky billionaire Zionist USA melabur jutaan Wang untuk rancangan sabotaj pesawat Malaysia. Beliau membiayai tentera Ukraine untuk membuat segala jenayah Antarabangsa.

7- Skandal Gelap Kementerian Pertahanan Ukraine dengan OSCE Belanda. Surat sulit yang di pintas intelligence Russia di tandatangani oleh Kolonel I. Zorin kepada pegawai OSCE Belanda. Tentang maklumat siasatan MH17 dan rancangan kemukakan bukti palsu kononnya BUK Russia tembak MH17.

8- Gambar curi mesyurat sulit Kiev Ukraine. 8hb. Ogos 2014. Mesyuarat di anggotai Australia Ukraine Belgium dan Belanda rancangan hapuskan bukti kes MH17.

9- Siapa Svyatoslav Oliynyk menteri pertahanan Ukraine. Semua message Facebook Dan sistem dalaman kementerian pertahanan Ukraine dipintas intelligence Russia. Beliau bertangungjawab mengupah semua kontraktor untuk membuat mencipta bukti palsu kes MH17, termasuk mengecat kembali pesawat awam MH370 menjadi pesawat tentera Ukraine untuk kerja-kerja jahat sekutu NATO.

10- Di mana data radar dan satellite dari sekutu USA jika mereka mendakwa MH17 ditembak BUK Russia ?. Tidak ada Saksi yang nampak BUK Russia tembak jatuh MH17. Semua saksi hanya nampak jet tentera Ukraine sahaja tembak MH17.

No comments

Powered by Blogger.